czwartek, 25 czerwca 2015

Cosplay - Przydatne linki (sklepy)

Hej :)
Kiedyś ktoś prosił mnie, abym znów napisała coś o cosplayu. Co prawda, na temat poprzedniego postu o tym, wypowiedziało się wielu ludzi dość krytycznie, dlatego na jakiś czas zawiesiłam się w pisaniu o cosplayu, ale chyba w końcu nadszedł czas, kiedy mam siłę i pewne wiadomości, żeby go wznowić.
Post nie będzie należał do najdłuższych, bo będzie się opierał na linkach i krótkich opisach, jednak mam nadzieję, że jakość nadrobi długość :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~Sklepy ze wszystkim~

Ebay - Chyba każdy tę stronkę już zna :) Co tu dużo mówić- znajduje się tam praktycznie wszystko, od nitek i igieł po gotowe cosplaye. Można powiedzieć "światowe allegro" i wcale nie alledrogo.

Taobao - coś w stylu allegro... tym razem wersja chińska ^^"

Etsy - Nie zgadniecie... brytyjskie allegro xD

Allegro - Nikomu nie trzeba chyba przedstawiać. Polskiej sławy ebay, co tu więcej mówić.

OLX - Używane allegro. Tańsze, używane i dużo mniej, ale czasem też można pochwycić coś ciekawego, warto przejrzeć.

AliExpress - Coś jak ebay, co tu dużo mówić.

~Soczewki~
(możemy oczywiście poszukać na ebayu, aliexpress czy nawet allegro)


Pinky Paradise - znajdziemy tam przeróżne soczewki, poczynając od zwykłych kolorowych, po circle lenses przez różniste cosplayowe, wzorkowe, o średnicy od 14.00 mm do 22.00 mm.


Restyle - tylko smocze i zwykłe kolorowe, ale są :) Ceny są w moim mniemaniu lekko zawyżone (cena na stronie podana za jedną sztukę, z tego co pamiętam)

Colour VUE - circle lenses i cosplayowe, naturalne, zwykłe... dość szeroki wybór :)

Maple Lens - chyba najmniejszy wybór z tych trzech, parametry od 14.00 mm do 15.00 mm


~Materiały~

Motex - bardzo tanie materiały, jednak niewieki wybór :c Głównie tkaniny ozdobne;

TkaninyNet - sklep szczyci się ilością- ponad 1000 różnych tkanin- choć niektóre ceny (nie wszystkie) zwalają z nóg na dywan i panele. Warto sprawdzić, ponieważ często mają liczne promocje.

Tkaniny Sklep - tę stronkę mi polecono jako nawet dobrą. Rodzaj tkanin dość rozmaity, choć ceny są nieco wyższe.

~Akcesoria~

GoldPol - mają bardzo duży wybór akcesoriów, ceny nie są przesadzone, ale też warto się rozejrzeć w zwykłych, stacjonarnych pasmanteriach, zanim postanowi się coś tam kupować.

U Czeremchy - dużo mniejszy wybór niż w GoldPolu, ale warto sprawdzić. Ceny zachęcają.

Coricamo - Na sklepie większość rzeczy rozchodzi się w temacie haftów, jednak można tam znaleźć również akcesoria do szycia jak i same materiały.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No, to chyba tyle, jeżeli chodzi o sklepy internetowe, które potrzebne są Wam, aby zrobić cosplayowe zakupy. Starałam się uwzględnić każdy aspekt, jednak jeżeli o czymś zapomniałam, lub czegoś Wam w tym spisie zabrakło- piszcie! Post zawsze można zedytować, a im więcej informacji, tym lepiej.
Pamiętajcie jednak o głównej zasadzi każdego szanującego siebie (i swój portfel) cosplayera: "Jeżeli na coś mnie nie stać/ nie mogę czegoś znaleźć, wiem, że lumpeksy otwierają przede mną swe ramiona".
Powiem Wam jeszcze, że planuję kolejne posty z tagu cosplay. Na pierwszy ogień podałam Wam sklepy, jednak za jakiś czas pojawią się kolejne notki, na inne tematy. Mam nadzieję, że się Wam spodoba, ale to za jakiś czas.
Teraz pracuję nad recenzją, która powinna się pojawić na dniach, a także małą niespodzianką dotyczącą... mangi i anime. Wiem, że nie wszyscy moi czytelnicy siedzą w tym temacie, ale chcę dbać też o tych, którzy w nim właśnie się lubują.
Chciałam Was także poinformować o tym, że niedawno, zachęcona tak sławiennymi komentarzami na ten temat, założyłam sobie konto na Instagramie. Muszę przyznać, że ta mała aplikacja nawet wciąga :3 Znajdziecie mnie tutaj: RenaUchiha Instagram lub pod nazwą Rena Uchiha :)

No, to tyle, do zobaczyska!
Pozdrawiam,
Rena Uchiha ~




8 komentarzy:

  1. Na chińskiej wersji allegro dostałam oczopląsu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Dzięki za linki do pasmanterii! Nie mogłam znaleźć nic odpowiedniego, poddałam się a ty nagle dostaję to czego szukałam na talerzu <3 xD
    http://stop-wasting-oxygen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się cosplay Minami Kotori, albo Usagi Tsukino. Ale nie wiem, za to wiem, że na Niuiconie będę lolitą ♥ wybierasz się na Niuicon? ^^ chętnie bym Cię poznała, skoro czytasz mojego bloga ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety raczej na wakacje nigdzie mnie nie zobaczycie. Pojawię się (prawdopodobnie) dopiero w listopadzie na Tsuru ^^

      Usuń
  4. Zaprezentowałaś tu niezły wybór sklepów, szczególnie z tymi "różnymi rodzajami allegro" xD Na ebay'u można kupić wiele rzeczy zadziwiająco tanio D:

    OdpowiedzUsuń