wtorek, 16 czerwca 2015

Sesja Nezumi & Shion No.6 #3

Hej!
Co to, co to, co to! Wcale nie kolejna porcja zdjęć :3 Tym razem znów padło na No.6, znów w Olsztynie i znów po ODF-ie... Ale tym razem bardziej profesjonalnie niż zazwyczaj!
Może zacznijmy od początku...
Fotografa poznałam przez maxmodels.pl, gdzie to skomentował moje zdjęcia. Jakoś tak wyszło, że zgadaliśmy się na kilka sesji... W życie weszła (na razie, a może i nie) tylko jedna, ponieważ nie starczyło nam czasu ani sił (jedna trwała prawie cztery godziny). Tematyki drugiej zdradzać nie będę, może jeszcze wyjdzie, jak nie z Łukaszem, to z kimś innym. Nie chcę zapeszać </3
Umówiliśmy się na sobotę 23 maja. Miał być sam Nezumi, jednak zgodził się także sfotografować Shiona... Szczerze powiedziawszy, kamień spadł mi z serca, ponieważ strasznie się tym wszystkim stresowałam. Ostatecznie źle nie było, a nawet wręcz przeciwnie- zabawa była przednia!

Sesja odbyła się dobry kawałek za miastem. Było gorąco, ja byłam z glanach i skórzanej kurtce, na dodatek miałam spięte "płuca" (:D), więc oddychanie było mocno ograniczone. Jakoś sobie poradziłam. Autobusy dodatkowo jeździły jedynie do połowy rasy, tak więc drugą połowę musieliśmy odbyć piechotą. 
Za plener mieliśmy las, a później także stare budynki. Z resztą, zobaczycie na zdjęciach :3 Nie będę się nad tym wszystkim jakoś strasznie rozpisywać, bo wyjdzie tego więcej tekstu, niż mam zdjęć :D
Z tego miejsca chciałabym podziękować tym trzem osobom, które były na sesji:
Łukaszowi Dawidowskiemu za cudowne zdjęcia <3
Shionowi za wspaniałe wspomnienia i wsparcie (oczywiście, za bycie moim Shionem też!) <3
i Kamilowi za tachanie naszych rzeczy i wyrozumiałość względem mnie i swojej dziewczyny (sesje wymagają poświęceń) <3
Jesteście naprawdę kochani! 
A teraz przejdźmy do zdjęć, bo pewnie tylko na to czekacie :D












No, i na tym byłby koniec :) 
Co sądzicie o zdjęciach? Mi osobiści bardzo się podobają <3
Zachęcam raz jeszcze do odwiedzenia fanpage'a Łukasza i przejrzenia reszty jego zdjęć! 

Pozdrawiam,
Rena Uchiha~

16 komentarzy:

  1. Świetnie Wam to wyszło ♥

    http://hime-ari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny cosplay i piękne wigi, uwielbiam takie ładne.
    Czasami można trafić na niezły badziew, który do niczego się nie nadaje :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wigi są cudowne <3 (Choć mój nie nadaje się na tę postać ,w,)
      Jeszcze na taki nie trafiłam i mam nadzieję, że nie trafię ,w,

      Usuń
  3. Przyszłem się pojarać i tutaj, żebyś sie cieszył, że masz komentarz niewdzięczny Neziu.
    I tak Cię kocham, a zdjecia są piękne (nie licząc mojego grubego zadka)

    ~ Nadal sfochany Shion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fochaj, fochaj, i tak wiadomo, co będzie potem... xD
      Nie masz grubego zadka, głupku!
      ~podjarany Nezumi

      Usuń
  4. No i doczekałam się zdjęć <3 Piękne zdjęcia, bardzo mi się podobają. Po za tym ładne miejsca znaleźliście na sesje. Dałyście sobie świetnie radę. Dobra robota! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fotograf szukał miejsca xD
      Dziękuję, kochana <3

      Usuń
  5. Najbardziej podobają mi się zdjęcia nr 7 i 8 <3 Wspaniałe!
    stop-wasting-oxygen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi także xD (wcale nie dlatego, że to idealny cosplay- bo nie widać twarzy xD)
      Nie musisz kochana pisać mi swojego bloga, bo go obserwuję ;)

      Usuń
  6. Genialne zdjęcia, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, obie wyglądacie genialnie! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia, najbardziej spodobało mi się to trzecie od końca c:
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń