czwartek, 19 maja 2016

Ulzzangowe trendy ~maj 2016

Hej :)
Ostatnio założyłam sobie We Heart It oraz zaczęłam bardziej interesować się ulzzangami na Instagramie. Spowodowane jest to tym, iż stwierdziłam, że dobrze byłoby zacząć samodzielnie śledzić najnowsze trendy i wdrażać się w ten temat, a nie jedynie polegać na innych. W tym celu przygotowałam dla Was małe zestawienie rzeczy, które ostatnio stały się modne wśród ulzzangów, powróciły bądź całkiem się zmieniły.
Co chciałabym zaznaczyć na początku- nie wszystkie ulzzangi stawiają już na jakość zdjęć na poziomie studia fotograficznego. Coraz częściej na tego typy stronach jak WE♥IT czy IG, widać zwykłe selfie, czasem zrobione aparatem jakości kilku mpx, więc jeżeli znów ktoś będzie Wam zwracał uwagę na to, że zdjęcie jest zrobione zwykłym telefonem, a nie najnowszym Soniaczem czy Niconem, nie bierzcie tego zbyt bardzo do siebie. Oczywiście nie w wypadku, kiedy fotografia jest rozmazana, rozpikselowana tak, że nie widać nosa bądź zrobiona nieudolnie. Po prostu nie musi mieć najlepszej jakości.

1. Stickers!
Czasy, kiedy ulzzangi nie mogły używać słodkich naklejek na zdjęciach, przeszły do historii. Coraz częściej można zobaczyć ciekawe czy śmieszne wklejki na zdjęciach i nikt już nie uważa tego za dziecinne, nieodpowiednie czy inne pochodne tym przymiotnikom. Oczywiście bez przesady, z umiarem i smakiem. Ulzzang to nie decora i jednak ma jakieś swoje zasady. Trzeba też umieć dopasować wszystko do outfitu i atmosfery zdjęcia.

2. Brwi.
Proste brwi od linijki, cieniutkie paseczki czy te w kształcie młotka (po lewej), nadal są bardzo popularne wśród ulzzangów i w najbliższym czasie to się nie zmieni, jednak coraz częściej można zauważyć osoby, które pozwalają sobie na lekkie, naturalne łuki (po prawej).

3. Kolor oczu. 
Chodzi oczywiście o soczewki. Europejki już nie muszą katować się najlepszymi, brązowymi czy ciemnymi soczewkami, które zakryją im całą tęczówkę i idealnie ją przyciemnią. Azjatki coraz częściej sięgają po kolorowe, głównie granatowe, szare bądź ciemnozielone soczewki.

4. Czapka z zaokrąglonym daszkiem.
Całkowity must have tego sezonu! Te z prostym daszkiem powoli już wychodzą z mody i spotyka się je coraz rzadziej.

5. Luźnie bluzy, koszulki i bluzki. 
Najlepiej wsadzone w spodnie lub spódnicę z wysokim stanem. Sportowe, eleganckie, ciepłe, cienkie, przewiewne, z ciekawym nadrukiem czy proste, w jednym kolorze- do wyboru, do koloru :)

6. Okrągłe okulary i maska chirurgiczna. 
One są modne praktycznie ciągle, jednak ostatnio znów widać je bardzo często. Maska najlepiej zwykła, prosto z apteki. Co do okularów, mogą być to zwykłe zerówki, przeciwsłoneczne, lecz także nie musimy się bać ciekawych kształtów i kolorów.

7. Jeans, sztruks, pastelowy róż i jednokolorowe ciuchy. 
Nie da się ukryć, że w tym sezonie króluje jeans i sztruks, jeżeli chodzi o materiały. Najpopularniejsze kolory to pastelowy, delikatny róż i biel. Ubrania jednokolorowe i w stonowanych barwach. Z tych mocniejszych króluje granat, czerwień oraz czerń. Nadruki są rzadkością, a jeżeli już się trafiają- są proste, ograniczają się do jednokolorowych, kontrastujących z materiałem napisów. Z wzorów nadal królują dwubarwne pasy, zazwyczaj biało-czarne.

8. Spodnie, spodenki i spódnice z wysokim stanem bądź na szelkach. 
Kolejny must have tego lata! W wersji mini, midi czy maxi- ważne, aby dopasowane.

Co Wam najbardziej podoba się z tej listy? Co macie w szafie, co zamierzacie nabyć, a co Wam w ogóle nie pasuje? Przyznam, że mnie najbardziej kusi pastelowo różowa spódnica z wysokim stanem :) 
Pozdrawiam, 
Rena Uchiha ♥

14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy i przydatny post, dziękuję Reno <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam się kiedyś zrobić na ulzza wiele razy, ale moje brwi mnie skutecznie w tym przekreślały. Teraz widzę że mam minimalną szansę xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi hodowanie i wyrównywanie brwi zajęło dobre 3 miesiące, ale jest to łatwe i bezbolesne gdy przeglądasz się w lustrze, ale potrzeba do tego dobrej kredki i cienia do brwi :) Może zrobię o tym post, specjalnie dla Ciebie :*

      Usuń
  3. Z tej mody najbardziej podobają mi się spódniczki, czapki i okularki! Sama poluję aktualnie na takie jeansowe ciuszki, bo to zdecydowanie must have tego lata! Oczywiście też kolory mi bardzo odpowiadają, bo pudrowy róż stał się ostatnio moim ulubieńcem! ♡
    Pozdrawiam, Senshi ♡

    oczami-w-korei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wpis!
    Zakochałam się w tych zapinanych z przodu spódniczkach i posiadam już jedną dżinsową. Ale taka pudrowa również mi się marzy, są po prostu genialne! Okrągłe daszki zawsze kojarzyły mi się z typowymi dresami, ale muszę powiedzieć, że niektórym w nich naprawdę dobrze. Niestety nie mi. A na okularki z okrągłymi oprawkami również poluję~~

    http://azjatyckiecukierki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okrągłe daszki niekoniecznie = dres, bo dres raczej by ie nałożył pudrowo różowej czapki :D

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy wpis jak i blog ;)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzy i luźne koszulki to jak najbardziej moja bajka :>. Soczewki również uwielbiam, ale tych kolorowych nie nosiłam już od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis! Bardzo podobają mi się te spódnice z wysokim stanem i spodnie na szelkach - zauważyłam, że w Polsce sporo osób też zaczyna się tak ubierać ^-^

    Zapraszam Na Mojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wszystko opisałaś, a sama chce sobie kupić kolorowe soczewki i czapkę z daszkiem.:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Okrągłe okulary strasznie mi się podobają. Niestety nie wiem gdzie mogłabym je dostać. A luźne bluzy i pastelowe róż i biel jak najbardziej na tak. Szczególnie w upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo bym chciała sobie kupić taką czapkę z daszkiem, ale niestety wyglądam w nich źle. D:

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, spodnie z wysokim stanem to jest to! Od zawsze je uwielbiam i w sumie tylko takie kupuję. W planach mam zakup jedynie spódnicy na guziczki oraz czapki z daszkiem. To śmieszne, bo kiedyś nie wyobrażałam sobie nosić podobnej ;)
    http://koreanskakreska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze jest to, że niektóre trendy wracają, mówię już ogólnie o modzie, tak jak z tymi czapkami z daszkiem, najpierw były modne te z zaokrąglonym daszkiem i później weszły tak zwane full capy z płaskim, ale moda na zaokrąglone daszki znowu powróciła (mi osobiście bardziej podobają się full capy nie wiem czemu)

    Ogólnie post świetny we💛It bardzo inspirująca strona, mam tam konto już od dawna ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń